ورزش در آب چه فوایدی دارد؟
 
ورزش و سرگرمی-دبیرستان شاهد مهندس مهدی صافی دستجردی
ورزش و سرگرمی و تفریحات سالم برای نوجوانان و جوانان

 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، تحقیقات جدید در کانادا راه حلی را برای بسیاری از افراد یافته است که از مشکلات مفاصل یا آسیب دیدگی های استخوانی رنج می برند و از ورزش کردن به خاطر وخیم تر شدن وضعیت بیماری خود خودداری می کنند.

محققان به این گروه از افراد توصیه کردند که تمرین های ورزشی را زیر آب انجام دهند.

دکتر مارتین جنوا مدیر بخش ایمنی انستیتوی قلب مونتریال گفت: تمرین ورزشی در استخر همان فواید حرکتی را برای انسان دارد که فرد از طریق تمرین های ورزشی روی زمین به دست می آورد؛ با این تفاوت که تمرین های ورزشی در آب فشار کمتری به مفاصل می آورد.

این تحقیقات نشان داد: سطح قدرتی که افراد در تمرین های ورزشی روی زمین انجام می دهند به همان اندازه ای است که فرد آن را زیر آب انجام می دهد اما سطح میانگین ضربان قلب در ورزش زیر آب کمی کمتر است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید - پیشگویی Jeffrey Palmer در مورد فوران آتشفشان، سونامی و طوفان کاترینا Jeffrey Palmer که یک پیشگو قهار است. تا به حال اتفاقات زیادی را پیشگویی کرده است که بعضی از آنها درست بوده و بعضی دیگر نادرست. پالمر پیش بینی کرده بود که در ۲۶ دسامبر ۲۰۰۴ آتشفشان در سوماترا اندونزی فوران می کند و به دنبال آن هم سونامی بزرگی اتفاق می افتد. بیشتر از ۲۳۰۰۰۰ نفر در ۱۴ کشور دنیا جان خود را در این بلایای طبیعی از دست دادند. همچنین پیش بینی پالمر مبنی بر دست پیدا کردن کره به سلاح هسته ای درست از آب درآمد. اما او به خاطر پیش بینی طوفان کاترینا بود که در دنیا معروف شد. در تاریخ آمریکا ۵ اتفاق مرگبار رخ داده که طوفان کاترینا یکی از آن ها است.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورزش و سرگرمی- دبیرستان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجرد و آدرس safischoolvarzesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 7992
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

شروع کد ساعت -->